0
سردار شهید قاسم سلیمانی

سردار شهید قاسم سلیمانی

 دوشنبه 16 دی 1398 / بازدید 680 / نظرات 0 /

شهادت پر افتخار سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش را به ملت غیور ایران تسلیت عرض می نماییم.

شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام و ذوالفقار ولایت، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به دست شقی‌ترین اشقیا، نه‌تنها برای مسلمانان و شیعیان دنیا، بلکه برای همه آزادگان و آزادی‌خواهان عالم سخت و سنگین است. این اقدام، نه یک اقدام تروریستی، بلکه یک اقدام جنگی توسط دشمن غدار است. این شهید عزیز در چهار دهه جهاد و مبارزه دائمی و خستگی‌ناپذیر، از دوران هشت ساله دفاع مقدس تا نابودی داعش و تروریست‌های تکفیری، خط گفتمانی و فرهنگی مکتب مقاومت و پایداری را هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران، بسط و گسترش و تثبیت نمود.
ریخته‌شدن خون پاک حاج‌قاسم، به‌عنوان اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار، توسط موشک‌های شیطان بزرگ، مهر بطلانی بود بر خط سازش و مذاکره خفت‌بار با همین دشمن جنایتکار و تکلیف را بر همگان برای همیشه روشن نمود که راه پیروزی جبهه حق تنها از مسیر مقاومت و پایداری می‌گذرد.
دشمن جنایتکار بداند بی‌شک انتقام سخت نزدیک‌ است و طبق وعده الهی که فرمود إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ، خون مطهر شهدای مقاومت با نابودی کامل و عاجل رژیم صهیونیستی و فتح قدس شریف به ثمر خواهد نشست.
مجمع ناشران انقلاب اسلامی شهادت شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دیگر یاران همراهش را به محضر بقیة الله الاعظم روحی و ارواح العالمین له الفداه، حضرت امام خامنه‌ای، آحاد ملت ایران و مستضعفان عالم تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد که به فضل الهی، جهاد فرهنگی علیه ظلم و ستم جهانی هم‌پای جهاد نظامی تا درک پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت و در این راه لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 

درباره ما

  در حال حاضر شرکت بيتا شهريار توس با افتخار همکاري با چندين شرکت خارجي حوضه خليج فارس،اروپا و آسياي ميانه  را دارد و همچنان تلاش بر گسترش اين روابط در عرصه صادرات و واردات کالاها با بالاترين کيفيت و ارزان ترين قيمت دارد .
در طي ساليان گذشته خدمات ما و رضايتمندي همکاران و هموطنان  عزيز نيز يکي از افتخارات مجموعه ما بوده است 

عضویت در باشگاه ما

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاعات شماره تلفن خود را وارد نمایید.

تماس با ما

کشور ايران،استان خراسان رضوي،شهرستان مشهد،بزرگراه آزادي،آزادي 60،ساختمان سپهر،طبقه ۶ واحد ۱۶۳

051-36673567

00989151042294,آقای حسین زارع

051-36579709 داخلی 13

Bitashariartoos@gmail.com